Reklam yapanların amacının "tüketicilere yeni bir ürünü duyurmak veya var olan bir ürünün yeni bir özelliğini anlatmak" olduğunu ve böylelikle "ürüne karşı farkındalık oluşturarak satış yapıp kar elde etmek" olduğunu hepimiz biliyoruz.
Biraz önce öyle bir reklam gördüm ki; "aslında yıllardır bildiğim, gördüğüm ve etrafımdakiler tarafından kullanılan bu araç" hiç bu kadar dikkatimi çekmemişti.
İşte reklamın gücü böyle bir şey!
Şimdi Reklamlar
Hepimiz Volkswagen'in iyi bir marka olduğu, başarılı kariyeri, güvenilir olduğu, sağlamlığı ve bunun gibi bir çok konuda neredeyse hemfikirizdir. Şimdiye kadar da Volkswagen'in farklı modellerinin değişik pek çok reklamını görmüşüzdür. Ancak bu reklam -ki bukalemundan pek haz etmememe rağmen- otomobilin çevresel görüş sistemini mükemmel anlatmış.
Gözün biri aşağıya bakarken biri sola, biri sağa bakarken diğeri öne. Ve diğer ihtimaller.
Bu sistem sürücüye nasıl mı yardımcı oluyor? Hadi izleyelim:
Ben de bu özellikli arabadan istiyorummmm.
Sloganı ise; "Her yerde gözünüz olmasını sağlar."
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder