Hiç unutmuyorum: 2000 yılına sayılı günler kala; televizyonlarda, gazetelerde ve hepimizin dilinde "milenyuma giriyoruz, çok acayip şeyler olacak, teknoloji çok gelişecek, bilgisayarlar küçülecek cebe sığacak, cep telefonları da seninle konuşacak" gibi bir çok konuda haberler ve söylentiler dolaşıyordu. Artık ne kadar konuşulduysa -ben kendimi ne gibi şeylere hazırlamışsam- 2000 yılının Ocak ayında "hani her şey değişecekti, hiçbir şey olmadı, her şey aynı devam ediyor" demiştim. :)
O zamandan bu zamana çok şey değişti. Evet evimizde henüz bize hizmet eden robotlar yok. Ancak teknoloji çok gelişti. İletişimde, sağlık alanında, hayatımızın her alanında teknolojiyi kullanır olduk.
Hal böyle olunca benim de reklam dünyasından beklentim çok arttı. Daha fazla teknolojik reklam görmek istedim reklamlarda. Genelde klasik reklam ağırlıkta olsa da teknolojinin kullanıldığı reklamları görmek çok sevindirici.
Şimdi Reklamlar
LG G5 reklam filmi teknolojiyi çok güzel kullanmış. Kendi sınıfında çok farklı bir reklam yapmış. Telefon zaten bir teknoloji harikası. Hi Fi Kulaklık, Özel dijital kamerası, 360 derece çeken farklı bir aparatı, Sanal Gerçeklik gözlüğü gibi aksesuarlarının tanıtıldığı, teknolojiyi teknolojiyle tanıtan bir reklam olmuş. Ünlü aktör "Jason Statham'ın oynadığı reklam filmi de böyle olur zaten" dedirten bir reklam.
Akbank'ın "Axessle Gerçek Olsun" reklam filmi de teknolojik oyunları çok güzel yerleştirmiş. Bayıldım.
Hedef kitle olarak artık daha fazla teknolojinin kullanıldığı, özenle düşünülmüş reklamlar istiyoruz. "Teknolojiyi kullanıyoruz diye de inekleri dans ettirmenin bi anlamı yok artık.." :)
Jason Statham favorim,reklam da çok güzel gerçekten...
YanıtlaSil