Bugün
ilk orucumuzu tutuyoruz inşallah. Ramazan ayı yaklaştıkça, içimizde başka bir
heves, başka bir telaş, başka bir korku… Uzun günler, hava sıcak ama vazifeyi
hakkıyla yerine getirebilmek için heyecanlı bir gayret…
Peki,
son günlerde reklam dünyasından ne haber? Geçen hafta reklamlar normal
akışındaydı. Tatil reklamları, tur reklamları, içecek reklamları, dondurma
reklamları, banka reklamları, akıllı telefon reklamları vb. Üç gün
önce akış değişmeye başladı. Yavaş yavaş Ramazanlık reklamlar dönmeye başladı
televizyonlarda. Dün ise dikkat ettim reklamların üçte ikisi iftarda
yiyeceğimiz içeceğimiz şeylerle alakalıydı. Ürün
aynı ürün ama reklam replikleri bi anda değişiyor. “İftara bizim çorbamızla
başlanır”, “iftarda yemeğinizin yanında bu içecek içilir”,”iftar sonrasında
bizim tatlımız yenir” gibi sözleri duymaya başlıyoruz.
Mesela;
Bu arada sormak istiyorum: Didi teyzeyle bu ısrar neden???????
Ya da “Ramazana özel” marketler de yapılan indirimlerin
reklamları mı dersiniz, bankaların “Ramazanda şu kadarlık alışveriş yapın sonra bi o kadar daha yapın ki size şu kadar paracık hediye edelim” reklamları mı
dersiniz… Saymakla bitiremeyeceğim “Ramazanlık reklamlar”.
Bi
taraftan seviniyorum “Ramazan ayı”nın farkındalar diye bi taraftan da “gerçekten
farkındalar mı acaba” diye düşünmeden edemiyorum.
Şu ana kadar yayınlanan Ramazanlık reklamlardan bir reklam
var ki açık ara önde bence. İzleyince işte bu dedim. Bakalım bana hak verecek misiniz?
Bu zeka gerçek
Bu heyecan gerçek
Bu maharet, bu didinme şaka değil gerçek.
Bu sabır gerçek
Bu heves gerçek
Bu koşturma, bu yorgunluk, bu dalgınlık gerçek.
Bu telaş gerçek
Bu iyilik gerçek, bu hazırlık, bu bekleyiş, bu kavuşma
gerçek.
Bu dostluk sağlam
Bu kardeşlik gerçek, her yerde buluşturan bu değerler
gerçek.
Reklamın sloganı:
“Şimdi gerçek paylaşımların, gerçek hoşgörünün, gerçek
güzelliklerin vakti.
Şimdi Ramazan vakti”.
Kuveyttürk’e
ve reklam ajansına teşekkür ediyorum.
Kuveyttürk ün reklamı gerçekten güzel Reklam ajansı kim acaba..?
YanıtlaSilTebrikler.